nu a fost identificat
022 22 11 90  
L - V de la 09:30 la 18:00

5 motive pentru care trebuie să ai cărți de vizită

30 ianuarie 2023
carti de vizita
design carti de vizita
Materialele de marketing

    În orice afacere de succes contează câteva elemente de bază: vizibilitatea, conexiunea și răspunsul. Prin urmare, se prezumă că ai nevoie de o prezență online și offline de calitate, o metodă de comunicare eficientă cu potențialii clienți și/sau parteneri și o metodă de a primi feedback. Toate acestea elemente cumulative fac parte dintr-o strategie de marketing funcțională și cu rezultate.

În acest material vom discuta despre unul dintre instrumentele clasice de promovare, la îndemâna oricărui antrepenor, fie că e în fruntea unei multinaționale sau are un start up care abia intră în forță. Este vorba despre cărți de vizită personalizate. Ce ascunde acel mic pătrat de hârtie în afară de niște date și care sunt cele cinci motive pentru care ar trebui să-ți comanzi cărți de vizită chiar azi, află din următoarele rânduri.

  1. Cărțile de vizită sunt eficiente în brandingul personal

Dă-mi o carte de vizită și voi vedea atitudinea ta față de mine și față de afacerea ta. Așa am rezuma pe scurt experiența oferirii unei cărți de vizită. Cu cât aceasta este mai laconică, mai armonioasă din punct de vedere a design-ului, cu atât impresia va fi mai bună. Optează pentru un design de cărți de vizită în Chișinău care ți-ar reflecta propriul brand și stilistica inerentă caracterului tău. 

  1. Cărțile de vizită îți identifică metode alternative de comunicare

De exemplu, în comunicarea cu un potențial partener poți afla că acesta pune un accent sporit pe utilizarea canalelor alternative, cum ar fi un QR code spre LinkedIn sau spre Twitter sau, de ce nu, spre un canal de Youtube. În acest fel, utilizând alte date decât cele clasice, poți chiar să aduci mai multă lume pe platformele pe care vrei să le promovezi eficient.


  1. Sunt o metodă bună de a ridica brand awareness-ul

O carte de vizită lăsată pe masă, după un meeting, poate servi drept bază pentru a coopta alte persoane în comunicarea cu tine. Dacă privim acest instrument ca o mini broșură pe care s-ar găsi logotipul mărcii tale, atunci, alegând un design atractiv, s-ar putea ca o persoană curioasă să ia automat acea carte de vizită în mână. 

  1. Poate activa trigger-uri de consumatori

Similar unui ambalaj, cartea de vizită poate seta niște așteptări sau niște trigger-uri ale persoanelor care le studiază. De exemplu, dacă ai o afacere creativă, atunci cel care primește cartea de vizită și-ar dori să vadă una de-a dreptul excelentă, iar acest lucru e posibil doar dacă alegi un design oportun și care să te reprezinte. 

  1. Este un mecanism excelent pentru rebranding

Să ne imaginăm situația în care vrei să faci un rebranding, dar nu ai finanțe mari. Începe prin a oferi cărți de vizită cu design nou. În acest fel, vei reuși să muți atenția audienței țintă spre noul tău design sau logotip. 

Unde poți să îți creezi cea mai tare carte de vizită? Vino la Artpoligraf, una dintre companiile lider în segmentul de tipografii din Chișinău și din țară. La noi poți găsi design individualizat, materii performante și o abordare creativă. Te așteptăm!