-
Promotii
-
Vestă bărbat OSLO 5092
-
Vestă femeie OSLO WOMAN 5093
-
Rucsac UTILE
-
Rucsac ROBIN
-
Rucsac BET
-
Rucsac NED
-
Rucsac pentru laptop WELTER
-
Rucsac pentru laptop LEO
-
Rucsac pentru laptop gri
-
Rucsac pentru laptop albastru
-
Rucsac pentru laptop din poliester
-
Agenda nedatata A5 in linii ARCONOT
-
Agenda nedatata cu coperta moale ALAMO
-
Agenda nedatata A5 in linii VITAL
-
Agenda nedatata cu coperta moale MOLI
-
Agenda nedatata A5 cu coperta moale in linii BELLIS
-
Agenda nedatata A5 multifunctionala BLAMA
-
Umbrelă automată TANGO
-
Umbrela mini automata
-
Umbrela pliabila automata STRATO
-
Umbrela rezistenta la furtuni Impact AWARE
-
Umbrela automata HOFFMAN
-
Cana termos ZADAR, 480ml
-
Cana termos cu acoperire bambus BAMBOOGARDEN, 400ml
-
Cană termos, 300ml
-
Cana termos STAR 350ml
-
Termos din otel inoxidabil cu perete dublu PATAGONIA, 425ml
-
Termos cu termometru, 450ml
-
Termos din otel inoxidabil ELEMENT, 500ml
-
Termos din otel inoxidabil POLE, 450ml
-
Termos cu perete dublu CLEVELAND, 500ml
-
Termos din otel inoxidabil ALBUQUERQUE, 500ml
-
Sticla termos FLUID, 500ml
-
Termos BUCO, 500ml
-
-
Agende 2025 personalizate
-
Agenda datata A5 IDE'E - 2025
-
Agenda saptamanala A4 IDEE - 2025
-
Agenda datata A5 Classic - 2025
-
Agenda saptamanala A4 Classic - 2025
-
Agenda nedatata A5 IDE'E
-
Agenda nedatata A5 IDE'E Premium
-
Agenda nedatata B5 IDE'E Premium
-
Agenda nedatata A5 IDE'E Flexible
-
Agenda nedatata SOFT 13x21cm Classic
-
Agenda nedatata 13x21cm PEN Classic
-
Agenda nedatata 13x21cm cu elastic Classic
-
Agenda nedatata A5 in linii ARCONOT
-
Agenda nedatata cu coperta moale ALAMO
-
Agenda nedatata A5 cu buzunar AMALFI
-
Agenda nedatata A5 in linii VITAL
-
Agenda nedatata cu coperta moale MOLI
-
Agenda nedatata cu coperta moale TESORO
-
Agenda nedatata A5 cu coperta moale in linii BELLIS
-
Agenda nedatata A5 multifunctionala BLAMA
-
Agenda nedatata cu coperta din pluta NANTES
-
Set notebook si pix CrisMa
-
- Calendare 2025 personalizate
-
Carti de vizita
-
Carti de vizita standard
-
Carti de vizita pe carton special
-
Carti de vizita imprimate UV
-
Carti de vizita serigrafie
-
Carti de vizita pe hartie din kraft
-
Carti de vizita din plastic
-
Carti de vizita econom
-
Carti de vizita cu lac selectiv
-
Carti de vizita cu embosare
-
Carti de vizita imprimate in relief
-
Carti de vizita cu 3D folie
-
Suport Carti de Vizita
-
Suport Carti de Vizita cu magnet
-
- Tiparituri
- Brosuri, carti, cataloage
- Carnete
- Etichete si autocolante
- Stickere PVC
-
Foto printing
-
Magneti cu foto
-
Magneti corporativi cu logo
-
Foto pe puzzle
-
Mouse-pad personalizat
-
Perna cu foto
-
Cana din ceramica cu baza de pluta CORTADO SUBLI, 400ml
-
Cana din ceramica pentru sublimare SUBCORK, 300 ml
-
Cana din ceramica alba, 300ml
-
Cana din ceramica pentru cafea, 180ml
-
Cana din ceramica cu interior color, 300ml
-
Cana din ceramica cu margine si toarta colore, 300ml
-
Cana din ceramica cu interior si toarta colore, 300ml
-
Cana din ceramica chameleon, 300ml
-
-
Materiale Marketing
-
Seturi cadou personalizate
-
Pixuri eco cu logo
-
Pixuri metalice cu logo
-
Pixuri din plastic personalizate
-
Creioane cu tipar
-
Seturi de scris personalizate
-
Sticle si butelii cu logo
-
Termosuri si cani termice personalizate
-
Cani cu logo
-
USB Flash Drive personalizate
-
Brelocuri si bratari cu logo
-
Accesorii pentru oficiu personalizate
-
Lanyarduri personalizate
-
Ecusoane si accesorii cu logo
-
Agende 2025 cu logo
-
Personalizare agende
-
Genti si rucsacuri cu logo
-
Umbrele si accesorii de ploaie-personalizate
-
Stegulete si fanioane personalizate
-
Baloane personalizate
-
Carduri de fidelitate
-
Suvenire si cadouri corporative cu logo
-
CD/DVD printate
-
- Shopping bags
- Produse textile
- Standuri Expozitionale
- Printuri mari
- Steaguri si drapele
- Producție publicitară
- POS-materiale
-
Servicii
-
Serigrafie pe textil
-
Serigrafie pe pungi eco
-
Transfer termic cu folie flex
-
Transfer termic pe chipiuri
-
Serigrafie pe chipiuri
-
Transfer termic pe umbrele
-
Serigrafie pe umbrele
-
Sublimare pe textil
-
Serigrafie pe lanyarduri
-
Transfer termic pe lanyarduri
-
Sublimare pe lanyarduri
-
Gravura pix
-
Gravura USB Stick
-
Gravura 360°
-
Tipar UV pe suvenire
-
Tipar UV 360°
-
Debitare CNC (Freza)
-
Debitare laser
-
Laminare plic
-
Laminare in rola
-
Scanner A4/A3
-
- Design grafic
Branding-ul prin personalizarea ambalajelor - cum să adaugi o notă personalizată ambalajelor și să-ți faci afacerea să iasă în evidență?
Analizează ultima ta achiziție. Fie că e vorba de un produs de îngrijire personală, ceva pentru casă sau chiar o haină. Ce te-a determinat să cumperi produsul anume de la acest brand? A fost o decizie impulsivă și emoțională sau a fost ceva de care aveai nevoie cu adevărat? Da, s-ar putea să fi avut nevoie de un gel de duș de exemplu, sau de o haină, dar ți-ai dorit produsul anume de la acel brand sau pur și simplu ai fost atras de amabalaj? În cele mai multe cazuri, probabil ai fost atras de un ambalaj, care părea mai atractiv și scump, pentru că produsul abia urma să-l încerci.
Așadar, asta și înseamnă un branding reușit! Să faci cumpărătorul să achiziționeze anume de la tine, chiar dacă nu mereu se pune accent pe valoarea intrinsecă a produselor (palpabilă abia după achiziție). Totuși, de ce este atât de important procesul de creare logo în Chișinău, cum adaugi o notă personalizată ambalajelor și îți faci afacerea să iasă în evidență, afli în rândurile de mai jos.
1. Definește clar care este scopul ambalajului
Atunci când este făcut corect și creativ, acesta este ceea ce îți vinde produsul în cele din urmă. Nu este suficient să ai o reputație bună a mărcii, deoarece designul ambalajului depășește cu mult simplul gest de a plasa un logo pe ambalaj. Atrage atenția, trimite un mesaj și ,,joacă-te” cu emoțiile consumatorilor.

Ambalajele atractive joacă un rol cheie în decizia de cumpărare a consumatorilor. De exemplu, chiar și în cazul unor etichete personalizate pe haine trebuie să folosești un design destul de îndrăzneț. În acel fel, ar trebui să optezi pentru un ambalaj clar, simplu și cel mai important interesant. Odată ce ai captat atenția, poți spune că produsul tău este deja pe cale să fie vândut.
3. Stimulează instinctul de achiziție
Ambalajul este o formă de branding personalizată, de aceea poate fi destul de dificil să-ți diferențiezi produsul de alte produse de pe raft. Astăzi însă, piața s-a schimbat, la fel și alegerile potențialilor cumpărători. Acum, ei sunt conștienți de ambalaj și îi acordă o importanță deosebită acestuia, fapt pentru care designul ambalajului a devenit un factor cheie de diferențiere.
4. Folosește tehnici de marketing unice
Pentru ca produsul tău să fie ales din sute sau chiar mii de alte produse, încearcă să folosești diferite tehnici de marketing. De exemplu, cu un simplu telefon mobil, poți scana ambalajul (de exemplu pe pungi kraft) și poți urmări compoziția, ingredientele, campaniile de comunicare sau rețetele în care poate fi folosit produsul în cauză.
5. Nu uita că ambalajul tău „spune o poveste”
Orice brand are o poveste în spate, însă important este ca aceasta să ajungă și la inima consumatorului. Deci, prin ambalajul tău încearcă să oferi o experiență senzorială care implică literalmente simțurile, cum ar fi auzul, văzul, mirosul sau alte detalii (bineînțeles, în dependență de produs). Toate aceste detalii ajută consumatorii să înțeleagă mai bine pentru ce este produsul tău, cum este utilizat, și, cel mai important, de ce trebuie să-l cumpere.
Așadar, ambalajul produsului poate fi un factor critic de succes, așa că urmează sfaturile de mai sus și comandă stickere personalizate de la Artpoligraf, iar succesul îți este practic garantat. La noi ai parte de design individualizat, materiale de cea mai înaltă calitate și o abordare creativă. Te așteptăm cu drag!