nu a fost identificat
022 22 11 90  
L - V de la 09:30 la 18:00

Ce este bannerul? Care sunt tipurile și caracteristicele unui banner publicitar?

14 martie 2022
banner
banner publicitar
bannere outdoor
servicii de printare
Nu știi cu ce poți să începi o strategie de marketing offline? Sau cum să alegi un instrument de promovare în care să investești corect și să obții rezultate care îți vor depăși așteptările? Atunci trebuie să afli totul despre diversele bannere publicitare și avantajele lor. Echipa noastră a cumulat câteva recomandări de care poți ține cont, atunci când vrei să comanzi un banner, dar să începem cu începutul.



  1. Ce este un banner publicitar?

Un banner publicitar este un instrument de promovare outdoor cu o longevitate extrem de mare, numărându-se printre cele mai eficiente metode de publicitate din întreaga lume, în ultimele două secole. În trecut, acestea erau specifice afacerilor mari, care își permiteau luxul de a înveli o clădire întreaga în bannere de pe care zâmbeau femei frumoase sau le făceau cu ochiul o sticlă rece de bere. Este suficient să aruncăm o privire prin New York-ul anilor 60, unde publicitatea stradală prin intermediul bannerelor era de-a dreptul uluitoare.

Respectiv, în această ordine de idei, un banner publicitar este o suprafață de diferite mărimi și suprafețe, din materiale textile sau PVC, pe care sunt înscrise mesajele comerciale ale unei afaceri. Fie că e vorba despre o promoție nouă sau despre debutul unei campanii de rebranding, bannerele pot servi drept element cheie, care să intrige, să capteze atenția publicului oricând. 

  1. Cum trebuie să fie un banner publicitar?

Dincolo de caracteristicile sale tehnice, precum sunt forma, culoarea, materialul din care se produce, se cuvine să ne oprim asupra unor detalii vitale: 

  • Grupul țintă - da, au fost extrem de multe cazuri când companiile alegeau bannerele greșit și ratau publicul țintă, devenind motiv de dezbateri. Pentru a evita acest lucru, trebuie să înțelegi cine își va opri privirea asupra acestora, respectiv stilistica creării va fi diferită, nuanțele cromatice vor fi altele.

  • Corelarea identității vizuale cu natura campaniei publicitare - e un element de care depinde succesul promovării. Vrei să vinzi, cucerește vizual clientul. Așa s-ar rezuma lucrurile.

  • Fii atent la copywriting - textele scrise pe bannere sunt foarte importante și laconice. Respectiv, alege cu grijă ce vrei să treci pe ele, asigură-te că textul este vizibil, lizibil, informativ (fie că alegi un call to action, fie că menționezi doar datele de contact ale companiei).

  1. Tipurile de bannere publicitare outdoor

Poți alege din câteva tipuri de bannere:

  • Frontlit - cel mai frecvent utilizat tip de banner, se potrivește pentru clădiri sau străzi.

  • Backlit - este perfect pentru zonele cu iluminare nocturnă, captând și reflectând bine lumina.

  • Mesh - este un tip de banner durabil, cu împletitură masivă, respectiv se potrivește spațiilor mari, cum ar fi deasupra străzilor sau parcurilor.

Artpoligraf Chișinău îți pune la dispoziție panouri publicitare outdoor la prețuri avantajoase și servicii de printare în Chișinău conform necesităților tale. Apelează acum și dă vizibilitate afacerii tale.