- Promotii
-
Cadouri
-
Tricouri pentru ea
-
Tricouri pentru el
-
Tricouri cu mesaje
-
Căni ceramice personalizate
-
Căni pentru copii
-
Căni pentru cupluri
-
Căni cu mesaje amuzante
-
Căni cu zodii
-
Căni Girl's Power
-
Sacose personalizate
-
Genți de plajă personalizate
-
Rucsacuri personalizate
-
Perne personalizate
-
Cutii personalizate pentru cadouri
-
Cutii de vin personalizate
-
Agende personalizate
-
Bloc-notes
-
Magneti de frigider personalizati
-
Puzzle-uri personalizate
-
Felicitări și carduri personalizate
-
Sorțuri personalizate cu nume
-
Sorțuri personalizate cu poze
-
Insigne personalizate
-
Mousepad-uri personalizate
-
Suporturi pentru pahare personalizate
-
- Agende 2022
- Calendare 2022
-
Carti de vizita
-
Carti de vizita standard
-
Carti de vizita pe carton special
-
Carti de vizita imprimate UV
-
Carti de vizita serigrafie
-
Carti de vizita pe hartie din kraft
-
Carti de vizita din plastic
-
Carti de vizita econom
-
Carti de vizita cu lac selectiv
-
Carti de vizita cu embosare
-
Carti de vizita imprimate in relief
-
Carti de vizita cu 3D folie
-
- Tiparituri
- Brosuri, carti, cataloage
- Carnete
- Etichete si autocolante
- Materiale Marketing
- Format mare
- Sisteme de afisaj
- Shopping bags
- Tipar pe textile
- POS-materiale
- Foto printing
- Pentru studenti
-
Informare și prevenție COVID-19
-
Stickere informare și prevenție COVID-19
-
Insigne 25mm
-
Afișe informare și prevenție COVID - 19
-
Insigne cu ac informare și prevenție COVID-19
-
Roll-up informare și prevenție COVID-19
-
Table-tenturi informare și prevenție COVID-19
-
Tricouri informare și prevenție COVID-19
-
People stopper informare și prevenție COVID-19
-
Floor stickers informare și prevenție COVID-19
-
Ecrane de protectie COVID-19
-
- Design grafic
Ce impact au materialele de marketing în domeniul HORECA?
Este lucru deja știut că HORECA rămâne a fi unul dintre domeniile cu cel mai mare potențial economic, dar și în care investițiile în domeniul marketingului trebuie realizate constant. Unul dintre segmentele importante, în acest sens, este cel al utilizării corecte a materialelor de marketing pentru promovarea unei afaceri din acest domeniu. Care sunt regulile de care trebuie să țină cont un antreprenor din sfera HORECA în crearea și utilizarea materialelor promo? Răspunsul la această întrebare îl aflați în rândurile ce urmează.
1. Materialele de marketing trebuie să fie „gustoase”
Creativitatea este cea care contează de la A la Z în acest segment de HORECA. Prin urmare, prima recomandare este ca toate materialele de promovare, cum ar fi transferul de imagine pe textile, stickere personalizate, să răspundă unor nevoi estetice care ar incita atenția publicului.
De exemplu, o rețea de restaurante fast food trebuie să investească în printarea meniurilor cât mai calitativă, atractivă, cu accent pe nuanțe cromatice care ar stimula apetitul potențialului client. Popular vorbind, văzând acele fotografii clientului trebuie să-i lase gura apă.

Acest lucru prezumă faptul că fiecare element, începând de la șervețelele de hârtie sau textile și terminând cu bannerele externe trebuie să conțină niște elemente comune, memorabile, ușor de descifrat și de transmis mai departe.
Acestea pot fi:
Logotipuri gravate
Un simbol care face conexiunea între produs - client
O anume gamă de nuanțe
Un exemplu pertinent în acest sens este Starbucks, care a creat un logotip de brand pe care îl utilizează nu doar pentru paharele de cafea, ci și pentru restul atributicii disponibile în coffee shop-urilor lor.
3. Materialele de marketing trebuie să crească vizibilitatea brandului
Acest lucru prezumă faptul că fiecare potențial sau existent client va lua obiectele respective și va recunoaște din alți zeci de concurenți anume brandul tău. Ai putea să mizezi pe dorința clientului de a colecționa ceva, respectiv de ce nu ai alege să oferi pixuri personalizate în Chișinău pentru potențialii parteneri de afaceri sau chiar pentru clienții care trec pragul restaurantului sau hotelului tău.
Concluzionând, impactul materialelor de marketing este unul masiv în sfera HORECA, deoarece se cere conexiunea dintre marcă, imagine, gust, trei elemente definitorii și importante. Alege acum să îți faci afacerea mai vizibilă printând logotipul tău pe agende în Chișinău, dar și pe alte materiale promoționale la un preț accesibil oricui. Apelează la echipa Artpoligraf și savurează rezultatele dorite!