nu a fost identificat
022 22 11 90  
L - V de la 09:30 la 18:00

Ce impact au materialele de marketing în domeniul HORECA?

12 aprilie 2022
marketing
HORECA
Materialele de marketing
logo

Este lucru deja știut că HORECA rămâne a fi unul dintre domeniile cu cel mai mare potențial economic, dar și în care investițiile în domeniul marketingului trebuie realizate constant. Unul dintre segmentele importante, în acest sens, este cel al utilizării corecte a materialelor de marketing pentru promovarea unei afaceri din acest domeniu. Care sunt regulile de care trebuie să țină cont un antreprenor din sfera HORECA în crearea și utilizarea materialelor promo? Răspunsul la această întrebare îl aflați în rândurile ce urmează.





1. Materialele de marketing trebuie să fie „gustoase”

Creativitatea este cea care contează de la A la Z în acest segment de HORECA. Prin urmare, prima recomandare este ca toate materialele de promovare, cum ar fi transferul de imagine pe textile, stickere personalizate, să răspundă unor nevoi estetice care ar incita atenția publicului.

De exemplu, o rețea de restaurante fast food trebuie să investească în printarea meniurilor cât mai calitativă, atractivă, cu accent pe nuanțe cromatice care ar stimula apetitul potențialului client. Popular vorbind, văzând acele fotografii clientului trebuie să-i lase gura apă.



 

   
2. Materialele de marketing trebuie să respecte o stilistică comună

Acest lucru prezumă faptul că fiecare element, începând de la șervețelele de hârtie sau textile și terminând cu bannerele externe trebuie să conțină niște elemente comune, memorabile, ușor de descifrat și de transmis mai departe. 

Acestea pot fi:

  • Logotipuri gravate 

  • Un simbol care face conexiunea între produs - client

  • O anume gamă de nuanțe

Un exemplu pertinent în acest sens este Starbucks, care a creat un logotip de brand pe care îl utilizează nu doar pentru paharele de cafea, ci și pentru restul atributicii disponibile în coffee shop-urilor lor.





3. Materialele de marketing trebuie să crească vizibilitatea brandului

Acest lucru prezumă faptul că fiecare potențial sau existent client va lua obiectele respective și va recunoaște din alți zeci de concurenți anume brandul tău. Ai putea să mizezi pe dorința clientului de a colecționa ceva, respectiv de ce nu ai alege să oferi pixuri personalizate în Chișinău pentru potențialii parteneri de afaceri sau chiar pentru clienții care trec pragul restaurantului sau hotelului tău.

Concluzionând, impactul materialelor de marketing este unul masiv în sfera HORECA, deoarece se cere conexiunea dintre marcă, imagine, gust, trei elemente definitorii și importante. Alege acum să îți faci afacerea mai vizibilă printând logotipul tău pe agende în Chișinău, dar și pe alte materiale promoționale la un preț accesibil oricui. Apelează la echipa Artpoligraf și savurează rezultatele dorite!