-
Agende 2025
-
Agenda datata A5 IDE'E - 2025
-
Agenda saptamanala A4 IDEE - 2025
-
Agenda datata A5 Classic - 2025
-
Agenda saptamanala A4 Classic - 2025
-
Agenda nedatata A5 IDE'E
-
Agenda nedatata A5 IDE'E Premium
-
Agenda nedatata B5 IDE'E Premium
-
Agenda nedatata A5 IDE'E Flexible
-
Agenda nedatata SOFT 13x21cm Classic
-
Agenda nedatata 13x21cm PEN Classic
-
Agenda nedatata 13x21cm cu elastic Classic
-
ARCONOT Notes A5 in linii
-
VITAL Notes A5 in linii
-
AMALFI Notes A5 cu buzunar
-
ALAMO Notes A5 cu coperta moale
-
TESORO Notes A5 cu coperta moale
-
MOLI Notes A5 cu coperta moale
-
BLAMA Notes A5 multifunctional
-
NANTES Notes A5 cu coperta din pluta
-
BELLIS Notes A5 in linii
-
CrisMa set notebook și pix
-
- Calendare 2025
-
Carti de vizita
-
Carti de vizita standard
-
Carti de vizita pe carton special
-
Carti de vizita imprimate UV
-
Carti de vizita serigrafie
-
Carti de vizita pe hartie din kraft
-
Carti de vizita din plastic
-
Carti de vizita econom
-
Carti de vizita cu lac selectiv
-
Carti de vizita cu embosare
-
Carti de vizita imprimate in relief
-
Carti de vizita cu 3D folie
-
Suport Carti de Vizita
-
Suport Carti de Vizita cu magnet
-
- Tiparituri
- Brosuri, carti, cataloage
- Carnete
- Etichete si autocolante
- Stickere PVC
-
Foto printing
-
Magneti cu foto
-
Magneti corporativi cu logo
-
Foto pe puzzle
-
Mouse-pad personalizat
-
Perna cu foto
-
Cana CORTADO SUBLI 400 ml
-
Cana pentru sublimare SUBCORK 300 ml
-
Cana alba, 300ml
-
Cana pentru cafea 180 ml
-
Cana cu interior color 300 ml
-
Cana cu margine si toarta colore 300 ml
-
Cana cu interior si toarta colore 300 ml
-
Cana chameleon 300 ml
-
-
Materiale Marketing
-
Pixuri eco
-
Pixuri metalice
-
Pixuri din plastic
-
Creioane
-
Sticle si butelii
-
Termosuri si cani termice
-
Cani cu logo
-
USB Flash Drive
-
Brelocuri si bratari
-
Accesorii pentru oficiu
-
Lanyarduri personalizate
-
Ecusoane si accesorii
-
Agende 2025
-
Personalizare agende
-
Genti si calatorii
-
Umbrele si accesorii de ploaie
-
Stegulete si fanioane
-
Baloane personalizate
-
Carduri de fidelitate
-
Suvenire si cadouri corporative
-
CD/DVD printate
-
- Shopping bags
- Produse textile
-
Standuri Expozitionale
-
Roll-up Banner Standard
-
Roll-up Banner Premium
-
Roll-up Banner cu 2 Fete
-
ATLANTIS Totem textil
-
Atlantis Straight 300 cm
-
Atlantis Straight 400 cm
-
Atlantis Arc 300 cm
-
Atlantis Arc 400 cm
-
X-Banner Econom
-
X-Banner Premium
-
People stopper (A-Stand)
-
People stopper Double Frame
-
Teardrop Flag (Капля)
-
Feather Flag (Парус)
-
Flag Pana (Перо)
-
Steaguri din panza
-
Steaguri din atlas
-
Press wall
-
- Printuri mari
- Producție publicitară
- POS-materiale
-
Servicii
-
Serigrafie pe textil
-
Serigrafie pe pungi eco
-
Transfer termic cu folie flex
-
Transfer termic pe chipiuri
-
Serigrafie pe chipiuri
-
Transfer termic pe umbrele
-
Serigrafie pe umbrele
-
Sublimare pe textil
-
Serigrafie pe lanyarduri
-
Transfer termic pe lanyarduri
-
Sublimare pe lanyarduri
-
Gravura pix
-
Gravura USB Stick
-
Gravura 360°
-
Tipar UV pe suvenire
-
Tipar UV 360°
-
Debitare CNC (Freza)
-
Debitare laser
-
Laminare plic
-
Laminare in rola
-
Scanner A4/A3
-
- Design grafic
Ce impact au materialele de marketing în domeniul HORECA?
Este lucru deja știut că HORECA rămâne a fi unul dintre domeniile cu cel mai mare potențial economic, dar și în care investițiile în domeniul marketingului trebuie realizate constant. Unul dintre segmentele importante, în acest sens, este cel al utilizării corecte a materialelor de marketing pentru promovarea unei afaceri din acest domeniu. Care sunt regulile de care trebuie să țină cont un antreprenor din sfera HORECA în crearea și utilizarea materialelor promo? Răspunsul la această întrebare îl aflați în rândurile ce urmează.
1. Materialele de marketing trebuie să fie „gustoase”
Creativitatea este cea care contează de la A la Z în acest segment de HORECA. Prin urmare, prima recomandare este ca toate materialele de promovare, cum ar fi transferul de imagine pe textile, stickere personalizate, să răspundă unor nevoi estetice care ar incita atenția publicului.
De exemplu, o rețea de restaurante fast food trebuie să investească în printarea meniurilor cât mai calitativă, atractivă, cu accent pe nuanțe cromatice care ar stimula apetitul potențialului client. Popular vorbind, văzând acele fotografii clientului trebuie să-i lase gura apă.
Acest lucru prezumă faptul că fiecare element, începând de la șervețelele de hârtie sau textile și terminând cu bannerele externe trebuie să conțină niște elemente comune, memorabile, ușor de descifrat și de transmis mai departe.
Acestea pot fi:
Logotipuri gravate
Un simbol care face conexiunea între produs - client
O anume gamă de nuanțe
Un exemplu pertinent în acest sens este Starbucks, care a creat un logotip de brand pe care îl utilizează nu doar pentru paharele de cafea, ci și pentru restul atributicii disponibile în coffee shop-urilor lor.
3. Materialele de marketing trebuie să crească vizibilitatea brandului
Acest lucru prezumă faptul că fiecare potențial sau existent client va lua obiectele respective și va recunoaște din alți zeci de concurenți anume brandul tău. Ai putea să mizezi pe dorința clientului de a colecționa ceva, respectiv de ce nu ai alege să oferi pixuri personalizate în Chișinău pentru potențialii parteneri de afaceri sau chiar pentru clienții care trec pragul restaurantului sau hotelului tău.
Concluzionând, impactul materialelor de marketing este unul masiv în sfera HORECA, deoarece se cere conexiunea dintre marcă, imagine, gust, trei elemente definitorii și importante. Alege acum să îți faci afacerea mai vizibilă printând logotipul tău pe agende în Chișinău, dar și pe alte materiale promoționale la un preț accesibil oricui. Apelează la echipa Artpoligraf și savurează rezultatele dorite!