nu a fost identificat
022 22 11 90  
L - V de la 09:30 la 18:00

Cum să creezi un design de carte de vizită eficient și memorabil

22 iunie 2023

Unul dintre cele mai utilizate instrumente de marketing sunt, bineînțeles, cărțile de vizită. Acestea pot fi de mare ajutor unei companii, deoarece cu ajutorul lor informațiile despre tine și compania ta pot fi livrate mai ușor către publicul țintă. Cu atât mai mult că acum concurența în orice nișă este acerbă și primul pas către câștig este să te diferențiezi în fiecare detaliu, iar un design reușit și atrăgător este primul pas către acest lucru. Deci, cum creezi cărți de vizită cu un design eficient și memorabil, află în rândurile de mai jos.

  1. Identifică, mai întâi de toate, obiectivul cărților de vizită

     Înainte de a crea o carte de vizită, este important să decizi de ce ți-o dorești și de ce anume cu acel design. Acesta poate fi un instrument de marketing, un marker de identitate sau o modalitate de a te diferenția pe piață. În al doilea rând, designul și informațiile de pe cartea de vizită trebuie să fie clare și exacte. Potențialii clienți ar putea dori să se conecteze cu tine, așa că este important să te asiguri că toate canalele de comunicare sunt acoperite. 

        2. Optează pentru un suport de carte de vizită calitativ

     Chiar dacă vorbim de un design reușit, suportul pe care acesta este printat contează, la fel. Cărțile de vizită pot fi realizate din carton, plastic transparent, foi magnetice și multe alte materiale de calitate. De exemplu, dacă optezi pentru cărți de vizită din plastic, e recomandat să ai un design simplu, cu un număr limitat de culori, și cel mai important, imprimat pe o față. Chiar și pentru cărțile de vizită imprimate pe carton sidefat sau texturat, experții recomandă o grafică minimă unde cartonul este vizibil pentru un impact vizual puternic.  


       3. Nu renunța la creativitate

    Încearcă să fii cât mai creativ, dar fără a copleși consumatorul cu prea multe imagini și fonturi diferite. Ai putea opta, de exemplu, pentru cărți de vizită verticale de dimensiuni obișnuite, cu modele și culori atractive care să îți reprezinte compania. Folosește logo-ul ca pe o oportunitate de a informa oamenii despre produsele și serviciile tale într-un mod deosebit, ci nu doar ca pe un simplu design printat.   

       4. Culorile, de asemenea, joacă un rol esențial

    Să nu uităm că anume culorile creează stări și emoții, transmit mesaje diferite. În marketing, o bună cunoaștere a culorilor poate sprijini mesajele scrise cu mesaje vizuale și poate influența adesea deciziile de cumpărare. Culoarea unui brand are un impact semnificativ asupra modului în care consumatorii interacționează cu ea. Astfel, o greșeală comună la crearea designului pentru cărțile de vizită este utilizarea prea multor culori și elemente. Creierul uman este antrenat să identifice modele, să organizeze informațiile și să simplifice, din acest motiv, în crearea designului atractiv se recomandă să folosești un număr limitat de culori.

     Ești în căutarea celei mai bune tipografii din Chișinău, care ar oferi servicii de imprimare pe cărți de vizită la condiții superbe? Alege Artpoligraf și bucură-te de rezultatele dorite alături de noi!