-
Promotii
-
Vestă bărbat OSLO 5092
-
Vestă femeie OSLO WOMAN 5093
-
Cana termos ZADAR, 480ml
-
Cana termos cu acoperire bambus BAMBOOGARDEN, 400ml
-
Cană termos, 300ml
-
Cana termos STAR 350ml
-
Termos din otel inoxidabil cu perete dublu PATAGONIA, 425ml
-
Termos din otel inoxidabil ELEMENT, 500ml
-
Termos din otel inoxidabil POLE, 450ml
-
Termos cu perete dublu CLEVELAND, 500ml
-
Termos din otel inoxidabil ALBUQUERQUE, 500ml
-
Sticla termos FLUID, 500ml
-
Termos BUCO, 500ml
-
-
Agende 2025
-
Agenda datata A5 IDE'E - 2025
-
Agenda saptamanala A4 IDEE - 2025
-
Agenda datata A5 Classic - 2025
-
Agenda saptamanala A4 Classic - 2025
-
Agenda nedatata A5 IDE'E
-
Agenda nedatata A5 IDE'E Premium
-
Agenda nedatata B5 IDE'E Premium
-
Agenda nedatata A5 IDE'E Flexible
-
Agenda nedatata SOFT 13x21cm Classic
-
Agenda nedatata 13x21cm PEN Classic
-
Agenda nedatata 13x21cm cu elastic Classic
-
Agenda nedatata A5 in linii ARCONOT
-
Agenda nedatata A5 in linii VITAL
-
Agenda nedatata A5 cu buzunar AMALFI
-
Agenda nedatata cu coperta moale ALAMO
-
Agenda nedatata cu coperta moale TESORO
-
Agenda nedatata cu coperta moale MOLI
-
Agenda nedatata A5 multifunctionala BLAMA
-
Agenda nedatata cu coperta din pluta NANTES
-
Agenda nedatata A5 cu coperta moale in linii BELLIS
-
Set notebook si pix CrisMa
-
- Calendare 2025
-
Carti de vizita
-
Carti de vizita standard
-
Carti de vizita pe carton special
-
Carti de vizita imprimate UV
-
Carti de vizita serigrafie
-
Carti de vizita pe hartie din kraft
-
Carti de vizita din plastic
-
Carti de vizita econom
-
Carti de vizita cu lac selectiv
-
Carti de vizita cu embosare
-
Carti de vizita imprimate in relief
-
Carti de vizita cu 3D folie
-
Suport Carti de Vizita
-
Suport Carti de Vizita cu magnet
-
- Tiparituri
- Brosuri, carti, cataloage
- Carnete
- Etichete si autocolante
- Stickere PVC
-
Foto printing
-
Magneti cu foto
-
Magneti corporativi cu logo
-
Foto pe puzzle
-
Mouse-pad personalizat
-
Perna cu foto
-
Cana din ceramica cu baza de pluta CORTADO SUBLI, 400ml
-
Cana din ceramica pentru sublimare SUBCORK, 300 ml
-
Cana din ceramica alba, 300ml
-
Cana din ceramica pentru cafea, 180ml
-
Cana din ceramica cu interior color, 300ml
-
Cana din ceramica cu margine si toarta colore, 300ml
-
Cana din ceramica cu interior si toarta colore, 300ml
-
Cana din ceramica chameleon, 300ml
-
-
Materiale Marketing
-
Pixuri eco
-
Pixuri metalice
-
Pixuri din plastic
-
Creioane
-
Seturi de scris
-
Sticle si butelii
-
Termosuri si cani termice
-
Cani cu logo
-
USB Flash Drive
-
Brelocuri si bratari
-
Accesorii pentru oficiu
-
Lanyarduri personalizate
-
Ecusoane si accesorii
-
Agende 2025
-
Personalizare agende
-
Genti si calatorii
-
Umbrele si accesorii de ploaie
-
Stegulete si fanioane
-
Baloane personalizate
-
Carduri de fidelitate
-
Suvenire si cadouri corporative
-
CD/DVD printate
-
- Shopping bags
- Produse textile
-
Standuri Expozitionale
-
Roll-up Banner Standard
-
Roll-up Banner Premium
-
Roll-up Banner cu 2 Fete
-
ATLANTIS Totem textil
-
Atlantis Straight 300 cm
-
Atlantis Straight 400 cm
-
Atlantis Arc 300 cm
-
Atlantis Arc 400 cm
-
X-Banner Econom
-
X-Banner Premium
-
People stopper (A-Stand)
-
People stopper Double Frame
-
Teardrop Flag (Капля)
-
Feather Flag (Парус)
-
Flag Pana (Перо)
-
Steaguri din panza
-
Steaguri din atlas
-
Press wall
-
- Printuri mari
- Producție publicitară
- POS-materiale
-
Servicii
-
Serigrafie pe textil
-
Serigrafie pe pungi eco
-
Transfer termic cu folie flex
-
Transfer termic pe chipiuri
-
Serigrafie pe chipiuri
-
Transfer termic pe umbrele
-
Serigrafie pe umbrele
-
Sublimare pe textil
-
Serigrafie pe lanyarduri
-
Transfer termic pe lanyarduri
-
Sublimare pe lanyarduri
-
Gravura pix
-
Gravura USB Stick
-
Gravura 360°
-
Tipar UV pe suvenire
-
Tipar UV 360°
-
Debitare CNC (Freza)
-
Debitare laser
-
Laminare plic
-
Laminare in rola
-
Scanner A4/A3
-
- Design grafic
Cum să creezi un design de carte de vizită eficient și memorabil
Unul dintre cele mai utilizate instrumente de marketing sunt, bineînțeles, cărțile de vizită. Acestea pot fi de mare ajutor unei companii, deoarece cu ajutorul lor informațiile despre tine și compania ta pot fi livrate mai ușor către publicul țintă. Cu atât mai mult că acum concurența în orice nișă este acerbă și primul pas către câștig este să te diferențiezi în fiecare detaliu, iar un design reușit și atrăgător este primul pas către acest lucru. Deci, cum creezi cărți de vizită cu un design eficient și memorabil, află în rândurile de mai jos.
Identifică, mai întâi de toate, obiectivul cărților de vizită
Înainte de a crea o carte de vizită, este important să decizi de ce ți-o dorești și de ce anume cu acel design. Acesta poate fi un instrument de marketing, un marker de identitate sau o modalitate de a te diferenția pe piață. În al doilea rând, designul și informațiile de pe cartea de vizită trebuie să fie clare și exacte. Potențialii clienți ar putea dori să se conecteze cu tine, așa că este important să te asiguri că toate canalele de comunicare sunt acoperite.
2. Optează pentru un suport de carte de vizită calitativ
Chiar dacă vorbim de un design reușit, suportul pe care acesta este printat contează, la fel. Cărțile de vizită pot fi realizate din carton, plastic transparent, foi magnetice și multe alte materiale de calitate. De exemplu, dacă optezi pentru cărți de vizită din plastic, e recomandat să ai un design simplu, cu un număr limitat de culori, și cel mai important, imprimat pe o față. Chiar și pentru cărțile de vizită imprimate pe carton sidefat sau texturat, experții recomandă o grafică minimă unde cartonul este vizibil pentru un impact vizual puternic.
3. Nu renunța la creativitate
Încearcă să fii cât mai creativ, dar fără a copleși consumatorul cu prea multe imagini și fonturi diferite. Ai putea opta, de exemplu, pentru cărți de vizită verticale de dimensiuni obișnuite, cu modele și culori atractive care să îți reprezinte compania. Folosește logo-ul ca pe o oportunitate de a informa oamenii despre produsele și serviciile tale într-un mod deosebit, ci nu doar ca pe un simplu design printat.
4. Culorile, de asemenea, joacă un rol esențial
Să nu uităm că anume culorile creează stări și emoții, transmit mesaje diferite. În marketing, o bună cunoaștere a culorilor poate sprijini mesajele scrise cu mesaje vizuale și poate influența adesea deciziile de cumpărare. Culoarea unui brand are un impact semnificativ asupra modului în care consumatorii interacționează cu ea. Astfel, o greșeală comună la crearea designului pentru cărțile de vizită este utilizarea prea multor culori și elemente. Creierul uman este antrenat să identifice modele, să organizeze informațiile și să simplifice, din acest motiv, în crearea designului atractiv se recomandă să folosești un număr limitat de culori.
Ești în căutarea celei mai bune tipografii din Chișinău, care ar oferi servicii de imprimare pe cărți de vizită la condiții superbe? Alege Artpoligraf și bucură-te de rezultatele dorite alături de noi!