nu a fost identificat
022 22 11 90  
L - V de la 09:30 la 18:00

Branding-ul prin personalizarea ambalajelor - cum să adaugi o notă personalizată ambalajelor și să-ți faci afacerea să iasă în evidență?

10 martie 2023
logo

Analizează ultima ta achiziție. Fie că e vorba de un produs de îngrijire personală, ceva pentru casă sau chiar o haină. Ce te-a determinat să cumperi produsul anume de la acest brand? A fost o decizie impulsivă și emoțională sau a fost ceva de care aveai nevoie cu adevărat? Da, s-ar putea să fi avut nevoie de un gel de duș de exemplu, sau de o haină, dar ți-ai dorit produsul anume de la acel brand sau pur și simplu ai fost atras de amabalaj? În cele mai multe cazuri, probabil ai fost atras de un ambalaj, care părea mai atractiv și scump, pentru că produsul abia urma să-l încerci. 

      Așadar, asta și înseamnă un branding reușit! Să faci cumpărătorul să achiziționeze anume de la tine, chiar dacă nu mereu se pune accent pe valoarea intrinsecă a produselor (palpabilă abia după achiziție). Totuși, de ce este atât de important procesul de creare logo în Chișinău, cum adaugi o notă personalizată ambalajelor și îți faci afacerea să iasă în evidență, afli în rândurile de mai jos. 

          1. Definește clar care este scopul ambalajului

         Atunci când este făcut corect și creativ, acesta este ceea ce îți vinde produsul în cele din urmă. Nu este suficient să ai o reputație bună a mărcii, deoarece designul ambalajului depășește cu mult simplul gest de a plasa un logo pe ambalaj. Atrage atenția, trimite un mesaj și ,,joacă-te” cu emoțiile consumatorilor.

             2. Personalizează-ți ambalajul cu un design atrăgător

       Ambalajele atractive joacă un rol cheie în decizia de cumpărare a consumatorilor. De exemplu, chiar și în cazul unor etichete personalizate pe haine trebuie să folosești un design destul de îndrăzneț. În acel fel, ar trebui să optezi pentru un ambalaj clar, simplu și cel mai important interesant. Odată ce ai captat atenția, poți spune că produsul tău este deja pe cale să fie vândut.

 

3. Stimulează instinctul de achiziție

         Ambalajul este o formă de branding personalizată, de aceea poate fi destul de dificil să-ți diferențiezi produsul de alte produse de pe raft. Astăzi însă, piața s-a schimbat, la fel și alegerile potențialilor cumpărători. Acum, ei sunt conștienți de ambalaj și îi acordă o importanță deosebită acestuia, fapt pentru care designul ambalajului a devenit un factor cheie de diferențiere.

            4. Folosește tehnici de marketing unice 

       Pentru ca produsul tău să fie ales din sute sau chiar mii de alte produse, încearcă să folosești diferite tehnici de marketing. De exemplu, cu un simplu telefon mobil, poți scana ambalajul (de exemplu pe pungi kraft) și poți urmări compoziția, ingredientele, campaniile de comunicare sau rețetele în care poate fi folosit produsul în cauză.

             5. Nu uita că ambalajul tău „spune o poveste” 

          Orice brand are o poveste în spate, însă important este ca aceasta să ajungă și la inima consumatorului. Deci, prin ambalajul tău încearcă să oferi o experiență senzorială care implică literalmente simțurile, cum ar fi auzul, văzul, mirosul sau alte detalii (bineînțeles, în dependență de produs). Toate aceste detalii ajută consumatorii să înțeleagă mai bine pentru ce este produsul tău, cum este utilizat, și, cel mai important, de ce trebuie să-l cumpere.

          Așadar, ambalajul produsului poate fi un factor critic de succes, așa că urmează sfaturile de mai sus și comandă stickere personalizate de la Artpoligraf, iar succesul îți este practic garantat. La noi ai parte de design individualizat, materiale de cea mai înaltă calitate și o abordare creativă. Te așteptăm cu drag!