-
Agende 2025
-
Agenda datata A5 IDE'E - 2025
-
Agenda saptamanala A4 IDEE - 2025
-
Agenda datata A5 Classic - 2025
-
Agenda saptamanala A4 Classic - 2025
-
Agenda nedatata A5 IDE'E
-
Agenda nedatata A5 IDE'E Premium
-
Agenda nedatata B5 IDE'E Premium
-
Agenda nedatata A5 IDE'E Flexible
-
Agenda nedatata SOFT 13x21cm Classic
-
Agenda nedatata 13x21cm PEN Classic
-
Agenda nedatata 13x21cm cu elastic Classic
-
ARCONOT Notes A5 in linii
-
VITAL Notes A5 in linii
-
AMALFI Notes A5 cu buzunar
-
ALAMO Notes A5 cu coperta moale
-
TESORO Notes A5 cu coperta moale
-
MOLI Notes A5 cu coperta moale
-
BLAMA Notes A5 multifunctional
-
NANTES Notes A5 cu coperta din pluta
-
BELLIS Notes A5 in linii
-
CrisMa set notebook și pix
-
- Calendare 2025
-
Carti de vizita
-
Carti de vizita standard
-
Carti de vizita pe carton special
-
Carti de vizita imprimate UV
-
Carti de vizita serigrafie
-
Carti de vizita pe hartie din kraft
-
Carti de vizita din plastic
-
Carti de vizita econom
-
Carti de vizita cu lac selectiv
-
Carti de vizita cu embosare
-
Carti de vizita imprimate in relief
-
Carti de vizita cu 3D folie
-
Suport Carti de Vizita
-
Suport Carti de Vizita cu magnet
-
- Tiparituri
- Brosuri, carti, cataloage
- Carnete
- Etichete si autocolante
- Stickere PVC
-
Foto printing
-
Magneti cu foto
-
Magneti corporativi cu logo
-
Foto pe puzzle
-
Mouse-pad personalizat
-
Perna cu foto
-
Cana CORTADO SUBLI 400 ml
-
Cana pentru sublimare SUBCORK 300 ml
-
Cana alba, 300ml
-
Cana pentru cafea 180 ml
-
Cana cu interior color 300 ml
-
Cana cu margine si toarta colore 300 ml
-
Cana cu interior si toarta colore 300 ml
-
Cana chameleon 300 ml
-
-
Materiale Marketing
-
Pixuri eco
-
Pixuri metalice
-
Pixuri din plastic
-
Creioane
-
Sticle si butelii
-
Termosuri si cani termice
-
Cani cu logo
-
USB Flash Drive
-
Brelocuri si bratari
-
Accesorii pentru oficiu
-
Lanyarduri personalizate
-
Ecusoane si accesorii
-
Agende 2025
-
Personalizare agende
-
Genti si calatorii
-
Umbrele si accesorii de ploaie
-
Stegulete si fanioane
-
Baloane personalizate
-
Carduri de fidelitate
-
Suvenire si cadouri corporative
-
CD/DVD printate
-
- Shopping bags
- Produse textile
-
Standuri Expozitionale
-
Roll-up Banner Standard
-
Roll-up Banner Premium
-
Roll-up Banner cu 2 Fete
-
ATLANTIS Totem textil
-
Atlantis Straight 300 cm
-
Atlantis Straight 400 cm
-
Atlantis Arc 300 cm
-
Atlantis Arc 400 cm
-
X-Banner Econom
-
X-Banner Premium
-
People stopper (A-Stand)
-
People stopper Double Frame
-
Teardrop Flag (Капля)
-
Feather Flag (Парус)
-
Flag Pana (Перо)
-
Steaguri din panza
-
Steaguri din atlas
-
Press wall
-
- Printuri mari
- Producție publicitară
- POS-materiale
-
Servicii
-
Serigrafie pe textil
-
Serigrafie pe pungi eco
-
Transfer termic cu folie flex
-
Transfer termic pe chipiuri
-
Serigrafie pe chipiuri
-
Transfer termic pe umbrele
-
Serigrafie pe umbrele
-
Sublimare pe textil
-
Serigrafie pe lanyarduri
-
Transfer termic pe lanyarduri
-
Sublimare pe lanyarduri
-
Gravura pix
-
Gravura USB Stick
-
Gravura 360°
-
Tipar UV pe suvenire
-
Tipar UV 360°
-
Debitare CNC (Freza)
-
Debitare laser
-
Laminare plic
-
Laminare in rola
-
Scanner A4/A3
-
- Design grafic
Branding-ul prin personalizarea ambalajelor - cum să adaugi o notă personalizată ambalajelor și să-ți faci afacerea să iasă în evidență?
Analizează ultima ta achiziție. Fie că e vorba de un produs de îngrijire personală, ceva pentru casă sau chiar o haină. Ce te-a determinat să cumperi produsul anume de la acest brand? A fost o decizie impulsivă și emoțională sau a fost ceva de care aveai nevoie cu adevărat? Da, s-ar putea să fi avut nevoie de un gel de duș de exemplu, sau de o haină, dar ți-ai dorit produsul anume de la acel brand sau pur și simplu ai fost atras de amabalaj? În cele mai multe cazuri, probabil ai fost atras de un ambalaj, care părea mai atractiv și scump, pentru că produsul abia urma să-l încerci.
Așadar, asta și înseamnă un branding reușit! Să faci cumpărătorul să achiziționeze anume de la tine, chiar dacă nu mereu se pune accent pe valoarea intrinsecă a produselor (palpabilă abia după achiziție). Totuși, de ce este atât de important procesul de creare logo în Chișinău, cum adaugi o notă personalizată ambalajelor și îți faci afacerea să iasă în evidență, afli în rândurile de mai jos.
1. Definește clar care este scopul ambalajului
Atunci când este făcut corect și creativ, acesta este ceea ce îți vinde produsul în cele din urmă. Nu este suficient să ai o reputație bună a mărcii, deoarece designul ambalajului depășește cu mult simplul gest de a plasa un logo pe ambalaj. Atrage atenția, trimite un mesaj și ,,joacă-te” cu emoțiile consumatorilor.
Ambalajele atractive joacă un rol cheie în decizia de cumpărare a consumatorilor. De exemplu, chiar și în cazul unor etichete personalizate pe haine trebuie să folosești un design destul de îndrăzneț. În acel fel, ar trebui să optezi pentru un ambalaj clar, simplu și cel mai important interesant. Odată ce ai captat atenția, poți spune că produsul tău este deja pe cale să fie vândut.
3. Stimulează instinctul de achiziție
Ambalajul este o formă de branding personalizată, de aceea poate fi destul de dificil să-ți diferențiezi produsul de alte produse de pe raft. Astăzi însă, piața s-a schimbat, la fel și alegerile potențialilor cumpărători. Acum, ei sunt conștienți de ambalaj și îi acordă o importanță deosebită acestuia, fapt pentru care designul ambalajului a devenit un factor cheie de diferențiere.
4. Folosește tehnici de marketing unice
Pentru ca produsul tău să fie ales din sute sau chiar mii de alte produse, încearcă să folosești diferite tehnici de marketing. De exemplu, cu un simplu telefon mobil, poți scana ambalajul (de exemplu pe pungi kraft) și poți urmări compoziția, ingredientele, campaniile de comunicare sau rețetele în care poate fi folosit produsul în cauză.
5. Nu uita că ambalajul tău „spune o poveste”
Orice brand are o poveste în spate, însă important este ca aceasta să ajungă și la inima consumatorului. Deci, prin ambalajul tău încearcă să oferi o experiență senzorială care implică literalmente simțurile, cum ar fi auzul, văzul, mirosul sau alte detalii (bineînțeles, în dependență de produs). Toate aceste detalii ajută consumatorii să înțeleagă mai bine pentru ce este produsul tău, cum este utilizat, și, cel mai important, de ce trebuie să-l cumpere.
Așadar, ambalajul produsului poate fi un factor critic de succes, așa că urmează sfaturile de mai sus și comandă stickere personalizate de la Artpoligraf, iar succesul îți este practic garantat. La noi ai parte de design individualizat, materiale de cea mai înaltă calitate și o abordare creativă. Te așteptăm cu drag!